AVÍS URGENT
AVÍS URGENT
  • A PARTIR DEL JULIOL DE 2008 ACCEDEIX AL BLOC PER AQUI
  • AVÍS URGENT
    AVÍS URGENT

    dimecres, de febrer 27, 2008

    Míting a La Farga de l'Hospitalet



    Aquesta nit he tingut el plaer de participar en un míting de campanya de CiU a La Farga de l'Hospitalet de Llobregat, d'una forma activa, d'una formaque no ho havia fet fins ara. He dirigit unes paraules a tota els assistent dient:

    "Bon vespre,

    a totes i tots per la vostre assistència,

    Soc Joan Gavaldà de Cornellà de Llobregat i formo part de la llista de Convergència i Unió al congrés de diputats.

    Permeteu-me que us faci una petit comentari i com no tinc gaire temps intentaré ser molt breu :

    Després del cara a cara d’ahir, no us deixeu intimidar per la seva repercussió mediàtica. Els socialistes i populars els interessa que sembli que es cosa de dos, perquè volen tenir les mans lliures i no dependre del catalanisme polític. Però l’experiència dels darrers anys fa que puguem afirmar que a Catalunya i als seus ciutadans ens interessa tenir una força política que defensi amb contundència els nostres interessos, el nostre país.

    Convergència i Unió, som aquesta força i com a partit nacionalista el nostre veritable adversari és l’espanyolisme que representen aquest dos partits polítics.

    Recordeu aquella dita: “Dos es barallaven i el tercer va rebre”!!!!!
    PSOE i PP es barallen i Catalunya és l’ase dels cops!!!
    Catalunya sempre és qui rep.

    Fem que Catalunya no torni a rebre més!
    Feu que Catalunya torni a ser respectada!!!"

    Compromis amb Catalunya











    dilluns, de febrer 25, 2008

    Inici de campanya

    El passat divendres 22 de febrer a mitjanit es va donar el tret de sortida de la campanya electoral que culminarà el proper 9 de març en les eleccions a les Corts Generals.

    L'acte de Convergència i Unió a Barcelona va ser al Pavelló de la Nova Icària, i puc dir que va anar força bé. Vaig poder respirar alguna cosa especial a l'ambient que em dona molt bona sensacions cara als resultats de la nostra federació.

    En aquest acte vàrem poder veure per primera vegada, d'ença de l'intervenció quirúrgica, a Josep Antoni Duran i Lleida. Fet molt destacable per tots nosaltres i per ell mateix.

    diumenge, de febrer 17, 2008

    Recull de premsa

    Avui diumenge 17 de febrer de 2008 recomano els següents articles:



    dimarts, de febrer 12, 2008

    Resposta a "La poca conveniència de la comunicació “reciclada” (II)" de Francesc Grau

    Llegint l'article “La poca conveniència de la comunicació “reciclada” (I)” de Francesc Grau estic totalment d’acord quan descriu l’error de comunicació que suposa reutilitzar conceptes d’una campanya associada a una marca per anunciar-ne una altra. Una campanya en teoria està dissenyada per personalitzar una marca i com bé diu per “posicionar a la ment dels consumidors les qualitats del seu producte” per tant és molt estrany i fins i tot un greu error fer servir una campanya que ja ha estat dissenyada per un altre producte.

    Un cop llegit aquest primer article em vaig interessar per llegir la segona part “La poca conveniència de la comunicació “reciclada” (II)” i tot estar-hi d’acord crec que ha comès una errada de documentació perquè deixa entreveure, quan diu “Perquè si els primers que van sortir amb “sentit comú” (PPC) ara hi tornessin, sí que tindríem un espectacle ben poc comú...” que el lema de campanya “Sentit Comú” que fa servir el grup de suport a la candidatura a Josep Antoni Duran i Lleida per a les properes eleccions és una reutilització i/o reciclatge del “Sentit Comú” que va fer servir el PP al 2006.

    Crec que en honor a la veritat caldria dir que l’eslògan “Sentit Comú”, Convergència i Unió el va fer servir a les darreres eleccions a Corts Generals del 14 de març de 2004 on es volia recollir després d’una legislatura prou complicada (recordem la Guerra de l’Irak, transvasament de l’Ebre, primer tripartit a Catalunya, entrevista de Carod amb ETA, etc.) intentar posar una mica de seny a la política. Aquest “Sentit Comú” va ser una campanya dissenyada perquè CiU afrontés aquelles eleccions. Com hom sap arran d’aquelles eleccions va canviar el color polític del govern espanyol i tal i com ha anat la legislatura que ara ha acabat, per tal de donar suport al candidat de CiU al Congrés de Diputats un grup de persones van recuperar aquell lema de la campanya de CiU per autodemoninar-se.

    En aquest sentit si algú va reutilitzar el concepte va ser el PP a l’any 2006 i no pas CiU al 2008 perquè l’eslògan actual d’aquesta formació política és “Respectaran Catalunya”.

    Però aquest reciclatge de campanyes no ha sigut només un problema de CiU amb el PP, sinó que en les darreres eleccions municipals del 2007 el PSC va fer servir “Noves idees” que ja havia utilitzat CiU en les eleccions municipals de 2003, tal i com va recollir i denunciar e-noticies. Per tant, en matèria de comunicació, ja és ben cert que podem ficar al mateix sac el PP i el PSC copiant campanyes d’altres.

    Per acabar i adreçant-me directament al Francesc Grau voldria reiterar el meu suport en el fons dels teus articles perquè és veritat que repetir, reproduir, copiar o reiterar el què altres ja han dit és pecat mortal en la professió de comunicador. Com bé dius “Tan per motius professionals (manca de treball creatiu), com d’eficàcia comunicativa (sortir amb un material usat per la “competència”), trobo aquesta campanya sense massa força i creadora d’equívoc de missatge.”. Però el que si que et recomano que perquè no tornis a fer afirmacions no ajustades a la realitat caldria que et documentessis millor.

    No sent malpensat i atribuint el fet a un error de documentació, veig una pena el resultat final d’un article que s’hi pot estar d’acord en el fos però com la informació feta servir no es certa desvirtua, perd valor i veracitat. Però si per contra el que pretenies era intentar enxampar tramposos crec que has errat el tret.